תפריט צרו קשר התקשר

שף ליום הולדת

לא רשף פרטי ליום הולדתק ילדים חוגגים יום הולדת. תמיד כיף לחגוג את היום הזה במסיבה מיוחדת עם החברים הקרובים והמשפחה. לא משנה אם זה יום הולדת 30, 40 , 50 , יום הולדת 60 או כל גיל אחר. לחגוג יום הולדת זה מסורת כיפית והזדמנות מעולה לאחד את כל המשפחה והחברים למקום אחד.

שלומי אלדו, שף פרטי, מעביר הפעלה מדהימה במסיבות ימי הולדת. אתם בוחרים את סוג הארוחה, אם זה ארוחה איטלקית, או בישול אסייתי או מסיבה ים-תיכונית, ומקבלים ארוחה מדהימה, מוגשת באווירה מיוחדת ומהנה.עם ניחוחות והומור ומוסיקה לריקודים או רקע נעימה האורחים יהיו שבעים ומרוצים ואת היום הולדת לא ישכחו.

מסיבות ימי ההולדת מתאימות לכל הגילאים. אני מומחה בן בעריכת ימי הולדת לילדים בגילאי גן ובית ספר והן לגילאים בשלבים המאוחרים יותר בחיים. כל יום הולדת יהיה שונה ומיוחד בהתאם לגיל ולבקשת מזמין האירוע. פעילויות ומשחקים לילדים או קריוקי ומשחקי חברה נחמדים לגילאים המאוחרים יותר וכמובן כל מה שעולה לכם בראש.

יום הולדת ביאכטה

מומלץ בחום! יום הולדת על יאכטה – השף שלומי אלדו יפנק אתכם עם מנות מיוחדות ומבחר מטעמים. וכל זה בהפלגה על יאכטה. יום הולדת על יאכטה נשמע מפתה לא? הכנסו לפרטים נוספים לדף ארוחת שף ביאכטה.

צרו קשר




טלפון צרו איתי קשר בטלפון 054-758-3791 או בטופס יצירת קשר.
התקשרו התקשרו ווצאפ שלחו הודעה