תפריט צרו קשר התקשר
תמונה ראשית

סדנאות בישול למבוגרים

סדנת בישולשף לסדנאות וקורסים למבוגרים – השף אלדו מעביר חוגים וקורסים למוסדות ולפרטיים עם אתה או את אוהבים כתחביב את המטבח לשדרג את האוכל בבית לאפות להקפיץ ולהפתיע את המשפחה וחברים אלדו השף יגיע עם התנור גז וכל המצרכים וילמד אתכם סגנונות בישול ואפייה החברים והמשפחה לא יצטרכו עוד מסעדה.

כל מפגש לפי נושא לדוגמא אוכל איטלקי,בשרים,דגים ועוד….למגזר המוסדי אלדו שידרג וייעץ למסעדת גרגירים,אחוזת מרגו,אולמיי סוסייטי ,מלונות דן,גן הורדים גניי הבית הלבן, ימית 2000 עוד….

סדנת סושי

נלמד על הסדנת סושיתרבות היפנית ועל המאכלים. בסדנת סושי תוכלו ללמוד איך מכינים סושי בהמון סוגים מה זה חומץ אורז? מה זה וואסבי?ואיך הוא נוצר .

נלמד על תהליך הכנת האורז ממה מורכב הנורי ועוד…יש המון סוגים של סושי כמו אווטסייד, רול קליפורני ניגירי אורז מטוגן,סושי מטוגן,קונוס,ועוד..

כל משתתף יקבל מחצלות נורי סכינים יפנים נגלגל נחתוך ונלמד למלות סושי לפי הטעם כמו דלעת כבושה עם צנון יפני,וגינג'ר כבוש נלמד לעצב פלטות ראווה של סושי.

סדנת בישול דגים

נלמסדנת דגיםד על סוגי הדגים שיש בארצנו דגיי ים ודגים מבריכות. נלמד איך קונים דג טרי .נלמד לפלט דגים לנקות מה כדי לצלות על המנגל מה כדאי בתנור מה מתאים לטחינה ומה מתאים לבישול. נכין קבב דגים עם מקלות קינמון ברטבים שונים .נשדרג את המטבח מבחינת הגשה טעמים ותיבולים של דגים שיעשו לאורחים ולמשפחה ארוחת שבת או ארוחה ביום חול טעימה ומזינה עם דגים שלמדנו להכין. נלמד לעשן דגים כמו הגברלקס ומקרלים.

סדנת בשר

שלומיסדנת בישול למבוגרים בשר אלדו , שף פרטי , ילמד את המשתתפים על חלקיי הפרה השונים איזה חלק מתאים לצליה בגריל ,איזה חלקים מתאימים לבישול איטי כמו קדרה ,וחלקים לטחינה ,למרק.
הסדנא מרתקת כי חוץ מזה שאנחנו לומדים המשתתפים גם אוכלים ונהנים מבשרים מעולים כמו אנטריקוט מיושן,אסדו,ועוד..

בסדנת בשר של אלדו השףאלדו מלמד בשר נלמד גם סודות מקצועיים איך מכינים קבבים ברמה גבוהה ,המבורגר מ-3 סוגיי בשרים שיוצרים טעם ומרקם שונה.

מעבר לזה נלמד ונכין רטבים כמו רוטב צימיצורי לסינטה מיושנת ,רוטב פיטריות חם לכתף על מצע ירקות שורש.נלמד לזהות בשר טרי איך קונים בשר טוב נלמד על מרינדות בעשבי תיבול ריכוך הבשר ביין אדום ועוד…

הסדנא מתאימה לאוהביי הבשר בלבד.

רוצים סדנת שף עד הבית? צרו קשר.

צרו קשר



אולי יתאים לך

טלפון צרו איתי קשר בטלפון 054-758-3791 או בטופס יצירת קשר.
התקשרו התקשרו ווצאפ שלחו הודעה